Isnin, 21 Mei 2012

PUSAKA RASULULLAH SAW.

Salam... kami memuji Allah swt, selawat dan salam ke atas nabi rasulullah (s.a.w)  yang mulia dan para-para sahabat.dan semua pada saudara yang muslimin-muslimat syukur kehadarat allah swt.

yang melimpahkan rahmat pada  nabi kita muhamad (s.a.w) dan semua umat seluruh alam yang mana nabi kita telah tinggalkan kepada kita  dua perkara yaitu kitabullah dan sunnah nya. sesiapa sahaja yang pegang kitab allah dan sunah rasulullah saw. dia tak akan sesat selama-lama nya.
dan tidak ada seorang pun yang berjaya dengan usha atas amalanya. hanya dengan limpah rahmat allah saja seseorang itu akan mendapat kejayaan baik dunia dan akhirat.

rasulullah (s.a.w) bersabda: tidak ada seorang pun yang akan memasuki jannah syurga kerana amalanya sahabat bertanya ''dan tidak juga engkau ,ya rasulullah? jawap baginda '' dan tidak juga aku kecuali allah telah meliputi diriku dengan rahmatnya.

jadi nya setiap benda yang ada pada nabi baik amalanya pakainya cara hidupnya semua adalah rahmat. jadi kami menawarkan barang pusaka yang ada di bawah ini sebagai pindah milik 
kepada anda yang berminat untuk koleksi simpan barangan dan secebis ini yang amat ternilai ini kepada anda sebagai barokah yang dimiliki oleh kekasih allah swt. yaitu nabi besar muhammad saw.






 kain makam rasulullah
untuk tebus pindah milik separoh dari gambar ini 
 mahar: RM 1600



 kain serban rasulullah 



sebagai pindah milik separoh dari gambar ini  mahar:RM 2000






kapet raudhah masjid nabawi 

sebagai pindah milik separoh dari gambar ini mahar :RM 1100 



                                                                 

Tiada ulasan:

Catatan Yang Ditampilkan

MINYAK AURA PERINDU

Popular Posts