Khamis, 18 Mei 2017

AMALAN AGUNG PEMBUKA KEAJAIBAN REZEKI MLM 27

 Assalam ..Menyambut  bulan yang mulia dan berkat iaitu Ramadhan al-mubaraq, saudara masih ada kesepatan lagi yang allah panjangkan umur kita untuk berada di bulan puasa, apa2 yang kita lakukan ibadah di bulan ramadhan ini semua ganjaran di gandakan doa di maqbulkan saudara sudah maklum bahawa bulan yang mulia ini akan mustajabnya doa, amalan, apa2 yang dilakukan di bulan ini. Apa yang saya nak kongsikan disini iaitu amalan mustajab tentang masalah rezeki, perubatan , dll. atas niat anda tapi yang utama adalah tentang rezeki kekayaan .






''AMALAN AGUNG PEMBUKA KEAJAIBAN''

Amalan ini Khusus hanya di bulan puasa, dilakukan malam paling mustajab di bulan puasa iaitu pada malam 27 ''ramadhan'',  malam yang bertuah  lebih baik dari 1000 malam.


AMALAN AGUNG PEMBUKA { KEAJAIBAN } PINTU REZEKI DARI DUNIA GHAIB

{ MIN HAITSU LAA YAHTAHSIB } WA MAN YATTAQILLAHA YAJ'AL LAHU 
MAKHROJA , WA YARZUQUHU MIN HATSU LAA YAHTASIB, WA MAN YATAWAKKAL 

ALALLAHI FAHU HASBUHU INNALLAHA BAALIGHUN AMRIHI, QOD JA"ALALLAHU LIKULLI SYAI-IN QODRON.  ( Surah Ath-Tholaq 2-3 )

Arti  : ''Barangsiapa bertaqwa kepada Allah niscaya Dia akan mengadakan baginya jalan keluar. Dan memberinya rezki dari arah yang tiada disangka-sangkanya. Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah niscaya Allah akan mencukupkan (keperluan) nya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan yang (dikehendaki) nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu. " (QS Ath-Thalaq: 2-3)



Amalan / Riyadhoh ini merupakan amalan ulama salafus shalih yang masih banyak merahsiakannya amalan ini hanya khusus di kerjakan 1 malam setiap malam ke 27 bulan ramadhan (bulan puasa)


Amalan ini sebenarnya tidak hanya untuk masalah rezeki (Dana Ghaib) melainkan untuk semua hajat yang di anggap Berat menurut ukuran manusia seperti dimudahkan bayar hutan mendapatkan wang dengan tidak disangka-sangka Pengasihan / putar giling, perubatan untuk diri sendiri dari segala penyakit ( Medis / Non Medis) dll bergantung hajat pengamal


Intinya bagi siapa saja yang mengamalkan laku ini dengan khusu' dan penuh keyakinan atas kuasa allah tawakal  kepada allah ,  akan mendapatkan keajaiban yang luar biasa dari semua hajat tersebut sebelum berakhir bulan ramadhan yang mulia ini. 

Sesuai dengan firman allah: di atas ayat 1000 dinar.





Cara mengamal amalan ini;


  • Amal pada malam 27 di bulan puasa
  • Selepas solat terawih masukkan ke bilik khas atau tempat yang sepi (kebun, sawah, tepi laut, tepi sungai, dan membaca amalan berdiam di tempat tersebut sampai masa waktu subuh
  • Dirikan solat sunat hajat 4 rakaat 2x salam setelah membaca fatihah dirakaat pertama baca surah ikhlas .... xx, rakaat ke 2 pun sama
  • Llau baca amalan ....




MAHAR.. RM 200

Tiada ulasan:

Catatan Yang Ditampilkan

MINYAK AURA PERINDU

Popular Posts